lunes, 5 de marzo de 2012

Debut agredolç amb la samarreta del Tremp Runners

Dues setmanes després de la Marató de Sevilla, vaig voler aprofitar el que es coneix com 'sobrecompensació' per intentar baixar d'1h 25' a la mitja marató. Però crec que fou un error, perquè vaig comprovar durant la cursa que encara no estava recuperat.



La competició escollida fou la Mitja Marató Costa Barcelona-Maresme, que té sortida i arribada a Calella, i que transcorre per Pineda, Santa Susanna i Malgrat. A més, es donava la circumstància que era Campìonat de Catalunya de la distància. 
Era una bona cursa per estrenar equipació, la del Tremp Runners, equip per al que he fitxat aquest 2012. Sense dubte, tot un honor formar-hi part al tractar-se de la meva segona ciutat per motius familiars. 




Fins al kilòmetre 13 tot anava bé (a 4.00 minuts el kilòmetre), però en aquest punt em van començar a fallar les cames i vaig haver d'afluixar. Al final, 1 hora 26 minuts 14 segons (posició 161).
Tot i no ser un bon temps, em consolo pensant que és la cinquena competició consecutiva on faig marca personal: Triatló olímpic Garmin Barcelona, Cursa dels Nassos, Mitja Marató de Sitges, Marató de Sevilla i Mitja Marató del Maresme.
Amb aquesta cursa dóno per tancada la temporada d'atletisme. Ara toca entrenar per duatlons, triatlons...i la marxa cicloturista Quebrantahuesos. 

1 comentario: