jueves, 23 de abril de 2015

VI Cursa Nocturna de L'Hospitalet



Ja s'ha convertit en tot un clàssic. La tinc tant a la vora de casa (a la Plaça Europa) que sempre és un 'carmel' poder disputar-la. De fet l'he corregut quatre cops de les sis edicions que s'ha celebrat.
Enguany em vaig apuntar a la distància curta (5 quilòmetres) per intentar rebaixar la meva marca personal. De fet, el 5.000 és una distància en la que no m'he prodigat gaire (el darrer cop fou el 2011) però que m'agrada força. És una prova agònica en la que puc oferir un rendiment acceptable.
La meva marca fou 17.26, quedant en el lloc 26è de 1.854 classificats, el que reprsenta còrrer a 3.29 el quilòmetre.
La cursa, per cert, em va servir per escalfar el derbi. La samarreta d'atletisme del RCDE no deixa indiferent a ningú.



No hay comentarios:

Publicar un comentario