martes, 23 de abril de 2013

Duatló de Segarra (Sant Guim de Freixenet). Campionat de Catalunya Absolut de Duatló

No havia fet mai aquest duatló en aquesta petita població de La Segarra (província de Lleida). Em vaig apuntar per fer un cop de mà en l'objectiu (assolit com a primers classificats!) d'ajudar al CE Picornell a pujar a Primera Divisió.
Tot i que havia fet una setmana de càrrega amb un petit 'stage' a Tremp, vaig tenir bones sensacions en tot moment. sobretot al sector ciclista.
La cursa a peu comença sobre asfalt però s'acaba convertint en un 'cross' amb terreny irregular, ple de pujades i baixades considerables, el que en teoria no m'afavoreix gaire, però diuen que una de les virtuts del bon triatleta (en aquest cas del duatleta) és la capacitat d'adaptació.
El sector de bici fou molt divertit. Vam anar tres Picornells (Carles Arisa, Alex Gil i un servidor) en el mateix grup, que es va trencar a la pujada final. Vaig tenir l'ajuda de l'Alex (que acabava der ser pare, ¡felicitats!) poc abans del moment decisiu, ja que em va 'calmar' quan tenia ganes de fer un intent d'escapada. En el darrer sector atlètic vaig guanyar alguna posició més, el que em va permetre acabar el 45è.

Dos sector atlètics (5,6 i 2,8) sobre pista i pedres. amb constants tobogans.

Moment decisiu de la bici, la pujada final, on el grup es trenca definitivament. Afortunadament, vaig poder aguantar al capdavant del mateix, a roda de Zanuy (Prat) i un duatleta del Vic.


Al final, tots contents. El CE Picornell, campió de la Segona Divisió de la Lliga Catalana de Duatló i ascens a la butxaca. A més, vam signar un meritori setè lloc en aquesta prova, Campionat de Catalunya absolut.
D'esquerra a dreta, Carles Arisa, un servidor, Jesús Fernández Adarve i Alex Gil.


No hay comentarios:

Publicar un comentario