martes, 19 de febrero de 2013

Mitja Marató de Barcelona: sempre en bona companyia

Com ja em va passar a la Cursa de Sant Antoni amb el Sergi Farré, la Mitja Marató de la meva ciutat també la vaig gaudir amb molt bona companyia, gent que em va ajudar a portar un ritme exigent i fer el patiment molt més suportable. El resultat final fou 1.22.35, tornant a rebaixar la meva millor marca que havia aconseguit dues setmanes abans a Granollers.


Amb alguns amics Picornells abans de la cursa. Tensió i bon rotllo es junten amb complicitat.

No tot és patiment. També hi ha moment per  la diversió, com quan l'Octavi Martí ens tira aquesta foto.
El Tren Turunyat (Turull+Ensenyat) en plena acció. De fet, els amics i companys picornells Isra Turull i Ricard Marí (amb els que vaig anar del km. 1 al 18) em van portar a un ritme boníssim.


I per rematar la feina, va aparèixer el grandíssim Miki Lapedriza, que em va portar els darrers 3 quilòmetres amb ànims constants i alguna empenteta a la recta de meta, com mostra aquesta oportuna foto de Oriol Simon.
Entrant a meta (donant-ho tot) amb el meu particular àngel de la guarda.
Al final, 1.22.35 (a 3.55 el km.), classificat el 394 de 14.000 participants. Visca el running urbà!

No hay comentarios:

Publicar un comentario